Ce îți vine prima dată în minte când auzi Pegas? Dacă nu ești un pasionat înrăit al mitologiei, cu siguranță că bicicletele autohtone, acelea care au oferit atât de multor oameni amintiri așa de prețioase. Chiar dacă aventurile petrecute pe Pegas s-au petrecut acum mai multă sau mai puțină vreme, plăcerea este aceeași. O tradiție a fost creată, iar menținerea ei este un element cheie în cazul acestor biciclete, așa că cei de la firma cu un cal înaripat au lansat o nouă campanie care exact pe aceste lucru se axează: bicicletele Pegas sunt numitorul comun al mai multor generații de români.
Cei care au semnat noile vizualuri au căutat să scoată în evidență farmecul acestor biciclete, pornind de la simplitatea care le-a făcut atât de memorabile până la faptul că ele sunt pe oricine, indiferent de vârstă. Firește, nu lipsește nota umoristică autentic românească, cea care ne-a ajutat să trecem peste atât de multe lucruri, mai mult sau mai puțin dificile. Pentru a te ajuta să-ți creezi o imagine completă, în galeria de mai jos poți găsi și materialele publicitare realizate în anii 70 și 80 pentru Pegas.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
As dori sa stiu cam cat costa o bicicleta asa pentru fete si cum putem lua legatura cu dumneavoastra,Multumesc
Cristian, nu este vorba despre a fi sau a nu fi biciclist aici. Da stiu... Pegas, bicicleta copilariei noatre... am citit si inteles povestea. Eu ma refer strict la raportul calitate/pret. Daca tu, sau altii ca tine sunteti dispusi sa platiti o suma frumusica doar pentru ca va aduce aminte de copilarie, este alegerea voastra. Eu mi-am exprimat opinia mea. Am bicicleta, colaborez cu un magazin de biciclete, sunt implicat in diverse proiecte legate de ciclism, in special cel urban. Tocmai din acest motiv am si felicitat omul de la marketing. A facut o treaba buna, apeland la latura sensibila a unui anumit segment de piata. Fara acel om, aceste biciclete nu se vindeau.
Radu, desi vad ca esti biciclist si ai si un blog despre ciclism, cred ca n-ai inteles nimic din ce inseamna Pegas...
Intradevar nu se poate vedea din poze, am vazut bicicleta pe viu, am vazut piesele ce echipeaza aceasta bicicleta, si am comparat cu alte biciclete de aceasi calitate. Argumentele sunt simple, cadru slab finisat, angrenaj de cea mai proasta calitate si lista poate continua. Sincer nu vad nici un motiv pentru care as plati mai mult de 300 de lei pe aceasta bicicleta. Pentru faptul ca este editie limitata si cheltuielile sunt mai mari? Nu este un argument solid...
"mi se pare ca e asa, sau asa" nu e un argument.
Faptul ca e chinezeasca, sau de proasta calitate nu se poate vedea din poze. Daca e asa sau nu, poti constata numai direct, sau din spusele celor care au cumparat o bicicleta.
Pretul insa reflecta cheltuielile, in conditiile in care e o editie limitata.
In ultimii ani piata s-a cam saturat de produse retro si acum apare Pegas cu campania asta. In loc sa se axeze pe cei de 10-28 ani, ei tot insista sa vanda biciclete bosorogilor nostalgici ai comunismului.
Am avut un Pegas Practic in anii '80, dar dupa ce am vazut primul mountain bike in carne si oase in 1990, nu m-am mai uitat dupa alte biciclete.
ATENTIE! Intrebarile tehnice sau cele legate de alt subiect vor fi postate pe forum.
Nu vreau sa fiu rau... dar bicicleta in sine mi se pare de calitate slaba spre foarte slaba. In plus, in afara de nume, nu are absolut nici o legatura cu bicicletele din anii 80. Vad atata tam-tam si reclama in jurul unei biciclete chinezesti de proasta calitate, la un pret la care iti iei o bicicleta ok entry-level. Adica noi dam banii doar pentru brand. Dar intreadevar, pot spune felicitari, campania este foarte reusita. Felicitari celui, sau celor ce se ocupa de marketingul acestui brand, pentru ca doar datorita acestui lucru se vand acest biciclete. Asadar nota 10 pentru campanie, pacat de produs. Cred ca talentul omului de marketing este un pic irosit aici.