Un brand nou a apărut pe piața bicicletelor pliabile. Se numește Tern iar echipa este formată din cele mai importante persoane care activau până nu de mult în cadrul Dahon. Florence și Joshua Hon au plecat împreună cu alți 70 de angajați de la Dahon pentru a crea un brand nou, cu o imagine complet nouă.
Datorită neînțelegerilor apărute în cadrul grupului Dahon, cei doi au decis că este cea mai bună decizie de a porni dinnou la drum cu o linie de producție complet nouă. Astfel, toate modelele 2012 de la Tern vor duce mai departe filosofia Dahon, însă se vor concentra mai mult pe aspectele practice, cele legate de comfort sau cele de portabilitate. Astfel greutatea sau rapiditatea bicicletei vor fi lăsate pe un plan secund.
Prețurile noilor biciclete se vor încadra în intervalul 400$ – 3.500$. Mai multe detalii vor fi disponibile în curând.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…