Într-o mare de carboane, aliaje din aluminiu, anvelope grase şi biciclete pentru pietriş care nu sunt ciclocrosuri mai găsim din când în când şi câte o operă de artă care pur şi simplu ne obligă să ne oprim, să ne holbăm şi să salivăm.
Este şi cazul bicicletei electrice a italienilor de la Italjet. Ascot, un cruiser construit cu atâta pasiune, măiestrie şi atenţie la detaliu încât îi poţi uşor cataloga pe fabricanţi drept obsedaţi, sau nebuni.
Da, bicicleta este electrică însă acest fapt este atât de bine ascuns încât cu greu îţi dai seama. Locaşul bateriei este acoperit în piele, iar cheia care deschide această geantă din piele porneşte de asemenea şi motorul bicicletei.
Butucul spate este NuVinci N360 cu schimbare automată a vitezelor în timp ce butucul faţă este motorul propriu zis. Toată pielea de pe bicicletă este produsă de A.G. Spalding & Bros. din New York în afară de şaua Brooks. Până şi ecranul de control al bicicletei este căptuşit cu piele, iar aceea nu este doar o husă ca de telefon.
Cireaşa de pe tort este „capacul” headset-ului
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…