Noul e-bike beneficiaza de un far integrat in ghidon si de un stop de tip LED ce se regaseste imediat sub sa. Cei de la Daimler AG compara sistemul de iluminare al bicicletei cu cel al automobilelor (lumini active in curba), deoarece fasciculul de lumina se concentreaza in directia in care vireaza biciclistul. Fapt lesne de dedus, deoarece cum spuneam si mai devreme, sistemul de iluminare este montat pe ghidon.
„Inima” acestei biciclete este un motor de 250 W, dotat cu acumulatori litium-ion cu o capacitate de 9.6 Ah. Autonomia este de 30, 50, 70 sau 90 de km in functie de modul pe care este setat motorul. Cea mai mica autonomie o obtii pe modul „booster power”, in schimb vei pedala fara prea mare efort.
Cei de la Daimler sustin ca toate materialele din care sunt construite bicicleta si componentele acesteia sunt 100% reciclabile, protejand astfel mediul. Noul e-bike urmeaza a fi prezentat la Salonul Auto de la Paris.
via | Daimler AG
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Super bicicleta.....mi-ar placea sa am una dar [robabil cand va aparea nu o sa mi-o pot permite....asa e in Romania...
excelenta bicicleta si prezentarea pe filmulet ~ era loc pentru mai multe detalii: viteza maxima, incarcare acumulatori (la priza sau prin dinam), chiar si pret cu toate ca pentru sigur este prohibitiv :)