Noul full suspension de la BH, modelul Lynx 4, va beneficia de o construcție de tip Split Pivot pentru basculă. Atât triunghiul frontal al cadrului cât și bascula sunt realizate din carbon. Pentru ca zona anterioară a cadrului să nu flexeze, producătorul s-a decis pentru un headtube conic iar pentru aspectul practic al bicicletei, a tras cablurile prin interiorul cadrului.
Construcția basculei permite amortizorului spate să acționeze din două direcții, atât de sus cât și de jos. Avantajul este dat de presiunea din amortizor, care nu trebuie să fie foarte mare (în medie -50 psi), fapt ce duce la creșterea sensibilității amortizării pentru obstacole sau denivelări mai mici.
Prinderea schimbătorului de foi nu este o soluție nouă dar este una eficientă și practică. Acesta se prinde cu un șurub imbus pe lateralul seattube-ului. Pentru o și mai mare rigiditate pentru partea anterioară a bicicletei se utilizează un ax Syntace de 12 mm.
În configurație regăsim doar componente high-end: anvelope Conti X-King Supersonic, sistem de transmisie și frâne Shimano XTR și o furcă cu amortizor de la Fox, modelul F Series. Detalii despre greutatea bicicletei nu au încă făcute publice.
via BH Bikes
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…