Noul full suspension de la BH, modelul Lynx 4, va beneficia de o construcție de tip Split Pivot pentru basculă. Atât triunghiul frontal al cadrului cât și bascula sunt realizate din carbon. Pentru ca zona anterioară a cadrului să nu flexeze, producătorul s-a decis pentru un headtube conic iar pentru aspectul practic al bicicletei, a tras cablurile prin interiorul cadrului.
Construcția basculei permite amortizorului spate să acționeze din două direcții, atât de sus cât și de jos. Avantajul este dat de presiunea din amortizor, care nu trebuie să fie foarte mare (în medie -50 psi), fapt ce duce la creșterea sensibilității amortizării pentru obstacole sau denivelări mai mici.
Prinderea schimbătorului de foi nu este o soluție nouă dar este una eficientă și practică. Acesta se prinde cu un șurub imbus pe lateralul seattube-ului. Pentru o și mai mare rigiditate pentru partea anterioară a bicicletei se utilizează un ax Syntace de 12 mm.
În configurație regăsim doar componente high-end: anvelope Conti X-King Supersonic, sistem de transmisie și frâne Shimano XTR și o furcă cu amortizor de la Fox, modelul F Series. Detalii despre greutatea bicicletei nu au încă făcute publice.
via BH Bikes
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…