Așa arată noua bicicletă Pegas

Cei de la Pegas au publicat câteva fotografii cu noile biciclete. În curând, vă vom pune la dispoziție o galerie foto detaliată cât și informații mai pe larg despre noile Pegas.

Alte versiuni de culoare:

Pentru fete:

Am dori să știm și părerea ta. Cum ți se par noile biciclete Pegas?

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • nu stiu ce virsta ai boggy dar in49 de ani nu am vazut asa multa infatuare ....sa stii ca la 9 ani mi am montat din piese primul pegas pe care tata nu a vrut sa mi-l cumpere...la 14 ani am facut prima bikla cu amortizoare pe spate ... acelea de la carpati...la 16 ani am modificat un pegas 22 in semicursa cu 5 viteze pe roata si doua per foaie [pt vremea aia era totusi ceva ...si nu cred ca ai calarit mai multe bitze facute de tine decit am reparat si modificat eu in viatza asta ...si pot sa spun ca pegasul 41m-a dezamagit intotdeauna singura si ultima cind m-am dus la snagov cu pegas 41 mi- a iesit pe nas cu toate ca eram legitimat la nea TANASE pe Stefan cel Mare
    IN AFARA DE O TURA-N PARC NU E BUNA DE NIMIC ..LA VIRAJE ATINGI SOLUL CU PICIORUL DACA PEDALEZI TE DUCI PE SPATE LA UN PLAN INCLINAT.... ADEVARUL asta e.....nu mai lauda un JAF.... BUNA PT PICI....PESEMNE CA LA TINE LA TARA ERA CEVA DE NEMAIVAZUT

  • Stiti cumva daca au frane pe ambele roti ?
    Oricum la banii acestia 800 SI CEVA nu e de mirare ca nu se vand in ROMANIA ! Vedeti pe alea CHINEZESTI montate la PETROSANI ? Nu costa mai mult de 400 lei ! Puterea de cumparare a romanilor e mica !Daca nu armonizeaza pretul de cost cu realitatea pietei de aici vor da faliment ! In OLANDA nu au decat sa o vanda si cu 200 e.u. dar aici in ROMANIA daca umfla mai mult de 100 e.u. vor ramane cu ele pe stoc :PIESE DE MUZEU , mai mult nimic !
    Orienteti-va dupa alea fabricate , montate la PETROSANI ca sa intelegeti !

  • Ai dreptate Boggy...Ce biciclete au fost Pegasurile modern..acum o luna am primit unul care are 35 de ani vechime. Am sablat cadrul si aripile:nu au pic de rugină. Am spălat cauciucul din spate (Victoria) şi e ca nou. Îmi pare rău sa spun dar bicicletele facute pe timpul lui Ceausescu erau de calitate.Am avut pâna acum doi ani un DHS.. dezastru!!!

  • Detin Pegas vechi( modern).Mi l-a dat o matusa cand aveam 12 ani si pot spune ca mihai-satmari nu a mers niciodata pe unul :))),am ras cu lacrimi :))).Spun ca pedalele nu sunt nicidecum lungi ,nu ating cu ele de jos.Probabil ca tu ai mers cu unul caruia i se schimbase foaia de angrenaj, adica bratele, cu unele mai lungi.La inaltimea de 1,80 nu imi trebui inaltatoare si shaua este fixata la ultima pozitie.Cauciucul pe spate il schimbai la 3-4 luni daca puneai frana ca nebunul incaontinuu si nici atunci nu il schimbai.Pune frana acum cu un cauciuc normal sau unul care il iei cu buget de 30-60 ron sa vedem in cate ZILE se duce :))).Cauciucurile erau made in Romania si le am si astazi pe ea tocit in proportie de 15%.Se vede ca nu ai calarit niciodata un "inaripat", cum sa zici ca se toceste "datorita modificarii centrului de greutate spre spate" :)))))))).Rade lumea si cu popoul de tine:))))))) Intradevar Ceausescu cand a copiat Pegasul dupa bicicletele americane a omis anumite date de constructie si exista acea problema de a te ridica pe roata spate.Tocmai aceasta problema a facut din Pegas cea mai tare bicicleta la vremea ei daca nu si astazi.Pai toti care aveau unul trebuia sa stie sa mearga pe roata spate.Mihai-satmari....... cand ne plimbam cu ele nu o faceam in parc ,ca nu era pe vremea aia cum este acum sa ne dam prin parc la misto.Ne plimbam pe strazi, prin fata blocului, in parcare iar cei cu copilaria pe la tara se plimbau in praf si prin iarba si cand venea seara la culcare erau plini de praf si in dinti.Asta e Pegas.Nu poti compara MTB cu o bicicleta city.Si daca iti iei 2 MTB iti iei 2 la 550 de la DHS .DHS au sloganul :"ce iei azi se strica maine".:)))))

  • daca va amintiti problemele acestui model erau pedalele prea lungi ,aveai riscul de a lovi solul cu pedala ,inaltatoarele pe care trebuiai sa le comanzi pt ca seaua era prea joasa asa e si acum riscul de a te rasturna pe spate cauciucul de spate deja il schimbai dupa 3-4 luni din cauza uzurii premature datorata modificarii centrului de greutate spre spate..si altele dar era buna pt plimbari scurte prin parc si atit.IAR raportul calitate pret....cu banii astia imi iau 2 mtbde 26cu care m a pot distra mult mai bine.

  • Pretul pentru acest model e intre 1100 lei si 1300lei.Cele cu 1100 lei sunt simple iar cele cu 1300lei au schimbatorr de viteze in butuc.

  • mda..are un pret foarte rezonabil..1100lei sau 1300...in fine nu se justifica pretul...in fine. O imbogatire pe spatele prostilor

  • ATENTIE! Intrebarile tehnice sau cele legate de alt subiect vor fi postate pe forum.

    Eu nu inteleg cum va place mizeria asta de bicicleta!!!! Cand citesc ce scrie Dana@, ca este mult mai rezistenta si mai comoda si ca nu simti denivelarile si gropile din asfalt cu o astfel de mizerie si le simti cu o bicicleta acceptabila eventual si cu amortizoare, iti sta mintea in loc ....

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

4 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma