Se presupunea că până de curând, o anvelopă fără cameră poartă denumirea de tubeless. Britek lansează în varianta finală, un set nou de roți care sunt dotate cu anvelope fără cameră și care nu necesită să fie umflate.
Sistemul este văzut pe moment ca fiind o revoluție în domeniu, iar ideea a fost prezentată pentru prima dată anul trecut. După cum poți vedea în fotografii, noile anvelope nu utilizează aer, ci mai degrabă un sistem adițional care preia șocurile de pe teren. Sunt mai ușoare decât o anvelopă cu cameră, au o viteză mai mare de rulare, sunt mai durabile și evident, te scutesc de o eventuală pană de cauiuc.
Tot producătorul ne spune că accelerația este net îmbunătățită, avantajând ciclistul și pe porțiunile de urcare. Sunt diponibile în formatul 700c, 29er și 26er, la un preț curpins între 625 și 649$/set. De asemenea, pot fi achiziționate cu tot cu un set de roți, la un preț între 1.499 și 1.599$.
Mai multe detalii găsești pe site-ul producătorului.
via Britek
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Ce-i drept, articolul e din 2014, dar dacă vă documentați mai bine ați fi aflat că sistemul revoluționar nu e ceva nou, genul ăsta de roți erau folosite deja în primul război mondial, ce-i drept erau complet din metal, dar principiul e același. Căutați ca idee: WW1 German Herrenrad Victoria bicycle featuring 'tubeless tires' and carrying a Mauser Gewehr 98 rifle.
Prefer sa dau la pompa cand fac pana si sa folosesc un petec care costa 3$, foarte scump, chiar daca este ceva unic si nou pe piata.
foarte scump pt o piesa de uzura....
Ar fi interesant sa vedem cam la ce greutate ajung pe noroi si mai ales cat de usor pot fi curatate