În acest moment, 32% din traseele zilnice sunt realizate pe bicicletă, pe când doar 22% cu automobilul. Dar, numărul mare de biciclete, a dat naștere unor probleme, precum aglomerația de pe pistele de biciclete sau locurile de parcare. Așa cum în București infrastructura nu a fost gândită pentru un număr atât de mare de automobile, același lucru se pare că se întâmplă și în Amsterdam, pentru biciclete. Soluția este însă simplă și va fi aplicată, cel mai probabil, cât de curând: construirea mai multor piste și parcări pentru biciclete. În acest sens, primarul capitalei Olandeze tocmai a declarat într-un interviu că orașul va investi 135 milioane $ pentru îmbunătățirea infrastructurii și pentru crearea a 38.000 de locuri noi de parcare în oraș.
Fotografia din acest articol a fost realizată în 2009 într-una din plimbările noastre prin Olanda. În aceasta se poate vedea una dintre cele mai mari parcări de biciclete din lume, cu o capacitate de 10.000 de locuri de parcare și construită cu trei etaje.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…