Activelook este un nou head-up-display construit special pentru ochelarii sport. Iar printre cei mai importanți parteneri ai acestora, se numără chiar Uvex. În fond, Activelook oferă sistemul, iar producătorul de ochelari îl integrează în modelele sale. Iar dacă în industria auto head-up-display-ul nu mai reprezintă chiar o noutate, în domeniul sportului încă este cale lungă pentru explorat terenul.
Sistemul cuprinde un acumulator un transmițător și un proiector, toate concentrate cumva pe partea centrală a ramei. Cu toate acestea, vizibilitatea nu ar trebui să fie deloc afectată. Informația de pe display poate fi foarte ușor schimbată printr-un gest cu mâna, spre stânga sau spre dreapta, iar astfel poți alege ce fel de informații dorești să-ți fie afișate: pulsul, viteza, o busolă, distanța parcursă sau altele.
Acumulatorul are o durată de viață de până la 12 ore, așadar decent, însă cu mențiunea că la 3 ture de bicicletă (maxim) este posibil să pui ochelarii la încărcat. Alături de bicicletă, dacă este electrică. Toate setările se pot face de smartphone sau smartwatch, prin urmare totul va fi extrem de simplu de configurat.
Primul producător care va lansa o pereche de ochelari cu Activelook sunt cei de la Julbo, în martie 2020 și vor fi urmați de către Uvex. Prețul aproximativ pentru o asemenea pereche de ochelari va fi de aproximativ 500 de euro.
via Activelook
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…