Vittoria lansează noul pantof de şosea Ikon

Încă din anii ’70 compania italiană Vittoria a produs încălţăminte de calitate pentru ciclism. Eroi ai şoselei precum Marco Pantani, Thor Hushovd sau Luca Paolini au pedalat în pantofii Vittoria. Înainte de a trece la prezentarea produsului de azi trebuie precizat că deşi provine din aceeaşi ţară, se scrie la fel şi probabil se pronunţă la fel Vittoria Shoes nu este aceeaşi companie cu Vittoria Tires.

IKON este cel mai tare pantof de şosea de la Vittoria, tare însemnând nu la atingere ci modelul de vârf. Prin introducerea acestuia modelul Hora Evo coboară astfel pe locul 2. Pantoful dispune de o parte superioară specială, creată ţinându-se cont în primul rând de confort. Pentru a reuşi acest lucru s-a folosit un material moale cu microfibră, iar cusăturile au fost menţinute la minimum. Aerisirea este realizată foarte bine mulţumită micro perforaţiilor realizate cu laser. Branţul este modelabil după forma labei piciorului ciclistului, iar talpa este din carbon, un nou design folosit special pentru Ikon. În talpă sunt instalate fante suplimentare care ajuta la o ventilaţie şi mai bună. În funcţie de pedalele pe care le foloseşti poţi opta pentru talpă pentru plăcuţe cu 3 şuruburi sau Speed-Play.

Sistemul de închidere este noul Vittoria SPP Micrometrics Closure System care permite ciclistului să închidă sau deschidă pantoful foarte rapid şi uşor. La interior avem un sistem de susţinere a călcâiului care îţi vor da impresia că produsul este o extensie a piciorului tău.

Cât priveşte greutatea cei care caută cele mai uşoare produse pentru ciclism se vor bucura întrucât un pantof are doar 229 grame, mărimea 41. Iar dacă optezi pentru talpă pentru pedale Speed-Play greutatea este chiar mai mică.

Dar poate cea mai bună parte este aceea ca Vittoria produce pantofii într-o gamă foarte largă de mărimi, de la 38 la 48 şi de la 38,5 la 45,5. În plus, dacă se întâmplă ca picioarele tale să aibă mărimi diferite, se poate rezolva şi partea asta.

Culorile sunt stridente, dar şi elegante: portocaliu, verde sau alb. Preţul anunţat este de 499$.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma