KRYPTONITE îmbunătăţeşte antifurtul Mini după discuţii cu bicicliştii

Furtul bicicletelor a fost şi este o meserie apărută odată cu invenţia acestei maşinării. În acelaşi timp proprietarii bicicletelor şi producătorii de antifurturi s-au luptat de la fel de multă vreme să preîntâmpine sau să împiedice asemenea evenimente. Kryptonite este unul din liderii mondiali în materie de antifurturi pentru bicicletă, o marcă prezentă şi în România.

Recent Kryptonite a avut o serie de discuţii cu bicicliştii urbani din mai multe oraşe din lume pentru a primi din partea lor un feedback folositor pe care sa-l integreze în viitoarele produse sau care să ducă la îmbunătăţirea produselor deja existente. Feedback-ul oferit de biciclişti s-a rezumat în mare la 3 probleme: flexibilitate şi potrivire, rezistenţă şi o singură soluţie de încuiere pentru toată bicicleta.

Unul din cele mai interesante produse îmbunătăţite este noul Kryptonite Messenger Mini care devine Mini +. Acesta este acum mai lung şi mai lat, dar mai primeşte şi o buclă suplimentară ce poate fi folosită la blocarea unei roţi. Astfel, în loc să fi nevoit să cari cu tine două antifurturi, unul pentru cadru şi unul pentru roata faţă, sau să trebuiască să demontezi roata faţă pentru a o lega de cadru folosind un singur antifurt, acest nou antifurt le blochează pe amândouă folosind un singur lacăt.

Noul Messenger Mini + este acum mai subţire, doar 11mm în loc de 13, pentru a fi mai uşor. Însă rezistenţa nu este mai scăzută mulţumită noului oţel folosit Max Performance. Securitatea este îmbunătăţită şi la nivelul cheii. Astfel noul Mini foloseşte o broască cu cilindru Duocore ce dispune de discuri anti-rotaţionale care previn ruperea în interior a cheii. Greutatea antifurtului Mini este de 830 gr, iar Mini+ 1,14 kg. Preţurile sunt de 74,95$ respectiv 85,95$.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma