Fabian Ludwig prezintă luminile Stikk instalabile în ghidon

Un accesoriu bun pentru cei care folosesc bicicleta în oraş şi excelent pentru cei care folosesc „mult” bicicleta în oraş. O pereche de lumini de siguranţă instalabile în ghidonul bicicletei. În acest fel nu vei mai fi niciodată în situaţia de a-ţi uita luminile acasă surprinzându-te noaptea pe străzi.

Germanul Fabian Ludwig, biciclist şi designer, a dorit să ofere mai multă siguranţă bicicliştilor urbani fără a afecta înfăţişarea bicicletei. Astfel el a lansat manşoanele Stikk. Acestea sunt compuse din două părţi principale: suportul care se instalează în interiorul ghidonului şi lumina în sine care poate fi uşor detaşată pentru a nu fi furată.

Luminile pot fi orientate în orice direcţie pentru a lumina direct înainte sau în jos. În plus întrucât majoritatea ghidoanelor dispun de o curbură spate LED-urile din manşoane au un unghi de 6 grade spre interior pentru a compensa şi lumina direct înainte.

Lumina vine de la un LED Cree de 100 lumeni. Există trei moduri de strălucire plus Boost şi intermitent. Cu un clic porneşti lumina după care de la acelaşi buton selectezi puterea de iluminare. Poţi chiar să verifici nivelul bateriei.

Stikk funcţionează cu o singură baterie sau acumulator AAA. Durata de viaţă a bateriei este de 25 minute cu Boost, 1-4 ore iluminare continuă în funcţie de putere şi 12 ore intermitent. Luminile sunt gândite să fie rezistente la ploaie. Nu în ultimul rând aceste lumini sunt folositoare şi în cort într-o tură de cicloturism sau prin casă mulţumită magnetului care le face instalabile pe orice este metalic.

Greutatea unei lumini este de 48 grame inclusiv bateria, iar culorile disponibile pentru partea exterioară sunt negru sau argintiu. Partea bună este că poţi folosi manşoanele tale preferate pe care poate le ai deja, la care adaugi aceste lumini instalabile în interiorul ghidonului.

Preţul promoţional pe Kickstarter este de 50 euro până pe data de 15 ianuarie 2016. Dacă totul merge bine primele lumini vor fi livrate în iulie 2016.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

21 de ore in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

5 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

6 zile in urma