Pentru realizarea acestor roţi DT Swiss s-a asociat cu Canyon însă foarte mare atenţie s-a acordat din start greutăţii. Jantele dispun de perforaţii extreme care elimină şi ultimul gram de greutate inutilă. Rezultatul se traduce printr-un set de roţi din aluminiu care se apropie foarte mult de greutatea unor roţi de top din carbon. Evident însă că şi preţul este la fel de apropiat. Pe de altă parte vei beneficia de calitatea DT Swiss pe care o vei regăsi inclusiv la spiţe, nipluri şi bineînțeles butuci.
Există mai multe variante de fabricaţie a jantelor pentru fatbike însă pentru DT Swiss prima opţiune au fost perforaţiile, multe perforaţii. Chiar dacă jantele Big Ride 2250 arată a fi extrem de subţiri DT Swiss ne asigură că acestea dispun de toată rigiditatea structurală de care au nevoie. Jantele dispun de 32 spiţe şi o lăţime interioară de 76mm, dar nu sunt anunţate ca fiind compatibile tubeless. Însă nu este exclus să le poţi transforma totuşi folosind Gorilla tape.
Cât priveşte butucii DT Swiss a ales să folosească dimensiunile de 150×15 pentru faţă şi 190/197×12 pentru spate. Avantajul este că 150×15 este compatibil şi cu furcile rigide şi cu cele cu suspensie, iar 190/197 permite utilizarea anvelopelor mai mari putând fi în acelaşi timp folosite şi la biciclete cu angrenaj mai îngust (factor Q mai mic).
Greutatea setului este listată la 2.235 g preţul fiind de 869 Euro pentru BR 2250 Classics. Disponibile în curând.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii