Arofly Link măsoară puterea prin monitorizarea presiunii din anvelopă

Spre deosebire de actualele powermeter-e care măsoară puterea aplicată de ciclist asupra pedalelor, Arofly este un sistem nou, ieftin și extrem de simplu care măsoară același lucru însă luând informațiile doar de la presiunea în anvelope, altitudine și cadență. Este de asemenea și cel mai ieftin sistem de pe piață din acest moment.

Pentru a folosi noul powermeter tot ce trebuie să faci este să-l înșurubezi în valva roții. Împreună cu senzorul de cadență de pe brațul pedalierului și cel barometric al ciclocomputerului, Arofly va calcula puterea pe care o aplici în pedale. În afară de preț și ușurința în utilizare, un alt avantaj al noului Arofly este că îl poți muta foarte ușor de pe o bicicletă pe alta.

Și încă un avantaj este greutatea foarte mică a întregului sistem: 7,2 g pentru dispozitivul care se insealează pe valvă, senzorul de cadentă 10 g și 42 g pentru transmițătorul și creierul electronic al sistemului, care este compatibil cu orice ciclocomputer ce comunică prin ANT+ sau BT. În timpul funcționării Arofly afișează pe ciclocomputer următoarele informații: putere, cadență și echilibrul puterii stânga/dreapta. De asemenea este afișată și presiunea din anvelopa spate.

În acest moment Arofly este disponibil doar pe Kickstarter la preț promoțional:

  • Arofly X-Elite – care include senzorul de presiune, senzorul de cadență și ciclocomputerul Arofly cu GPS la 240 $ (față de 350 $ prețul așteptat);
  • Arofly Link – care include senzorul de presiune și senzorul de cadență plus transmițătorul, dar fără ciclocomputer întrucât mulțumită transmițătorului poți folosi computerul tău. Prețul este de 170$ (pentru un preț așteptat de 250$).

Arofly X-Elite și Link se află în acest moment în faza de producție, iar livrarea este așteptată la finalul lunii Iulie.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma