Modelul WildRock’r este recomandat pentru activitati extreme, dar poate fi utilizat in dimensiuni mai mici si pentru Cross Country sau Enduro. Pentru noroi, cei de la Michelin au lansat un model separat, WildDig’r, care are misiunea de a incheia cu succes probele de downhill, mai ales in conditii de umiditate.
De remarcat in cazul anvelopei Michelin WildRock’r sunt crampoanele foarte mari care vor ajuta riderul sa se descurce in conditii foarte dificile de teren. Acest model este disponibil in dimensiunile 2.25 si 2.50 si beneficiaza de o greutate intre 715 grame si 1.300 grame, in functie de realizarea carcasei.
Modelul WildGrip’r este proiectat pentru a oferi o rezistenta foarte eficienta la rulare iar crampoanele sunt suficient distantate pentru a permite anvelopei sa se curete singura in cazul in care este plina de noroi. Anvelopa poate fi folosita atat pentru Downhill dar si pentru Enduro sau Freeride. Cea mai grea versiunea este WildGrip’r Heavy Duty Descent TL ce pune pe cantar nici mai mult si nici mai putin de 1.450 de grame. Cei de la Michelin au declarat ca profilul carcasei acestui model se aseamana cu cel al anvelopelor pentru motociclete. Cel mai usor membru al familiei WildGrip’r este modelul 26 x 2.00 TS, care cantareste 575 de grame.
In final, modelul WildRace’r este gandit pentru a oferi performante crescute si rezistenta la loituri. Caracterisiticile acestei anvelope ajuta riderul sa obtina o aderenta foarte buna pe teren dificil, dar si in curbe foarte stranse. Cel mai usor model din gama este versiunea TS cu 590 de grame. Preturile pornesc de la 27 de euro, iar mai multe informatii despre toata gama de anvelope noi lansate de Michelin poti afla pe michelinwildbike.com.
via | Michelin
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…