Rețeaua de 220 de km, în varianta propusă, are 200 de puncte de intrare, piste de 15 metri lățime și aproximativ 10 rute. Astfel, acestea ar putea fi utilizate de până la 12.000 de cicliști pe oră, iar pe distanțe lungi, timpul câștigat putând fi de până la 30 de minute, comparativ cu deplasarea pe șosele.
Pistele suspendate vor fi legate și de gările de tren, astfel încât oricine pedalează în Londra să poată lua trenul până la Paris, cu tot cu bicicletă, și să-și continue mai departe plimbarea. Dezvoltarea proiectului durează deja de 2 ani, iar de curând, echipa de design s-a întâlnit cu reprezentanții căilor ferate pentru a discuta despre un prim segment, ce are urma să aibă o lungime de 6.5 km și un cost de 220 milioane lire.
Ideea în sine nu este nouă, încă din 1890 în California existând o astfel de încercare, botezată California Cycleway. Aceasta ar fi trebuit să lege Pasadena de Los Angeles, pe o lungime de 14 km, însă a fost construit doar un segment de 2 km. Specialiștii susțin că planul a fost distrus de apariția automobilului, o contribuție semnificativă în acest sens fiind adusă de lansarea în masa a automobilului Fort Model T.
Proiectul londonezilor a fost primit însă cu urale, iar schițele ar putea deveni realitate după încheierea studiilor de fezabilitate. Bine ai venit în viitor!
via The Guardian
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…