Am impresia că unele biciclete pliabile, construite cu 50 de ani în urmă, arată mai sofisticat decât multe alte pliabile ale zilelor noastre. Să fi fost vorba despre născocirea unor metode alambicate de a plia bicicleta și de aici să rezulte aspectul bizar? Greu de spus, dar în cazul lui T&C Pocket Bici, poți fi sigur că este vorba despre un bicicletă cu un design care a rămas în istorie.
A fost construită în 2.500 de exemplare de către un producător italian dar majoritatea exemplarelor au fost comercializate în China anilor 60, dornică de soluții simple de transport urban. Era dotată cu roți de 12 inch, cu un sistem de pliere cel puțin complicat, dar care-i reducea dimensiunile la cele ale unei valize și era dotată cu două frâne de tip clește, atât pe față cât și pe spate.
După cum se poate observa în fotografie, sistemul de transmisie single speed beneficiază de un pinion extra, amplasat central, pentru a facilita utilizarea unei foi cu dimensiuni mai mici. Mai mult, designerii au conceput bicicleta cu prindere pentru o pompă dar și cu un dinam care alimenta farul din față.
Bicicleta cântărește aproximativ 16 kg, o greutate nu tocmai mică pentru o pliabilă.
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…