Adresa : www.coolbiketeam.ro
Localizare : Soseaua Colentina nr 27, București. Alte localizări: Lugoj, Timișoara.
Telefon : 0742-160.446
Program : Luni – Vineri: 9:00 – 18:00, Sambata: 09:00 – 15:00
Marci distribuite: Author, Agang, Corratec
Biciclete in rate: Da
Servicii reparatii biciclete: Da
Bicicleta poate fi lasata in service pe perioada reparatiilor: Da/In functie de ce este de reparat(schimbat)de regula se face de pe o zi pe alta (maxim 2 zile)
Stoc piese de schimb: Da
Timp mediu de asteptare: N/A
Consultanta gratuita pentru upgrade de componente: Da
Revizie furci: RockShox daca sunt piesele de schimb
Revizie amortizoare spate: Nu
Centrat roti: Da
Spitare roti: Da
Spalare si curatare bicicleta: Nu
Părerea ta este importantă pentru ceilalți potențiali clienți, așadar te rugăm să împarți cu restul lumii experiența ta cu acest magazin:
[RICH_REVIEWS_SHOW category=”post” num=”100″ id=”12627″] [RICH_REVIEWS_SNIPPET category=”post” id=”12627″] [RICH_REVIEWS_FORM category=”post” id=”12627″]
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Doresc sa împărtășesc cu dumneavoastră experiența mea la Cool Bike Team:
In drum spre munca fac o pana la roata din spate și am sunat la Cool bike team Colentina sa fac o programare. Mi se răspunde amabil ca pot veni după munca ca se rezolva. Muncesc in Pipera si am de mers ~2.5 km pana la Cool Bike Team pe jos. Când ajung acolo un băiat destul de recalcitrant se strâmba și oftează când vede ca bicicleta este dotata cu un motor electric si-mi spune ca este mult mai complicat sa facă roata, plus el este singur și nu poate ignora clienții care sunt in magazin(cant am stat acolo, 10 min, nu a venit nimeni). Mai mult ma acuza ca totul este un plan meschin al meu, cum ca nu i-am spus la telefon ca este o bicicleta electrica ca sa-l forțez sa mi-o facă. L-am întrebat care este numele lui pentru a face o plângere la conducere și mi-a răspuns ca el este singurul angajat și ca am e-mail pe site dacă vreau sa ma răzbun. Sincer nu vroiam sa ma răzbun in acel moment m-am gândit ca dacă fac o plângere ajut magazinul. Scriind aici acum vreau sa ajut posibili clienți sa nu treacă prin ce am trecut eu.
Când am văzut ca nu se va rezolva nimic am plecat iar la drum 2.5 km pe langa bicicleta pana la Bikexpert Șoseaua Pantelimon 94 unde s-a rezolvat pana in ~15 min.
Poate si acel angajat a gresit dar din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa-i spuneti ce fel de bicicleta aveti (ma refer ca este electrica) si nu in ultimul rand sunt convins ca tot timpul "cu o vorba buna se rezolva multe"