Categorii: MunteSelector

Specialized Hardrock Sport Disc 29

Pentru: XC recreational
Cadru: Aluminiu A1
Sistem transmisie: 3×8
Schimb. foi: Shimano Altus
Schimb. pinioane: Shimano Acera
Angrenaj: SR Suntour XCT
Furca: SR Suntour SF13-XCT-MLO 29″ 80mm
Frane: Tektro HDC 300
Anvelope: Specialized Fast Trak Sport
Amortizor: –
Greutate: –

Traian Goga

Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.

Vezi comentarii

  • In aceasta toamna am testat mai multe mtb cu roti de 29, din gama "de jos" (preturi pana la 3000 de lei), de regula ce mi-au recomandat comerciantii. In cazul bicicletei de fata, mi-a atras atentia prin simplitatea culorilor: negru mat, cu discrete elemente in rosu. A rezultat un "vreau s-o vad pe-asta!" din partea mea. Pareri:
    Designul este curat, foarte placut ochiului, cu toate cablurile trase pe sub teava de sus, imbracate complet. Nici o bicicleta nu mi-a placut vizual ca aceasta, producatorii se intrec in a face papagali si a-si afisa firma pe toate laturile, in timp ce Specialized a ales sa-si scrie cu negru lucios pe negru mat, complet prietenos cu ochii si cu peisajele in care te fotografiezi. Less is more!
    Cadrul pare solid, nu foarte usor, potrivit pentru cei care doresc o bicicleta durabila. Vine dotat cu prinderi pentru aparatori si portbagaj.
    Piesele, elementare, sunt ideale pentru cicloturism: frane tektro hidraulice, shimano acera si altus, manete bine finisate si solide si afisajul vitezelor sub ghidon, foarte usor de citit. Furca Suntour XCT este o ignoranta, nu-i pasa de micile denivelari, ceea ce face mai greu de parcurs macadamul, insa pentru mine, cicloturist convins, e mai mult decat suficienta fata de rigida pe care am explorat tara timp de 6 ani. Are lock-out mecanic, dar nu-l folosesc fiindca nu m-am simtit deranjat la urcari de oscilatie.
    De ce am cumparat-o? pentru ca avea toate elementele pe care le cautam la o bicicleta noua (drop-out-uri fixe, frane cu disc, furca amortizata, design logic al cadrului si al rutei cablurilor si nu in ultimul rand un aspect placut - eu detest coloritul pestrit al bicicletelor, dar tine de gusturi aici; gasiti si alb cu rosu daca vreti o tenta mai de raliu). Desi initial vroiam sa cumpar o bicicleta in primavara lui 2014, reducerea de 20% din octombrie m-a adus la un raport pret-calitate pe care il consider corect.
    Am petrecut impreuna o luna si jumatate, am urcat prin paduri pana in Masivul Postavaru si am coborit de acolo pe macadam si asfalt. Este rapida, rigida, foarte confortabil de controlat. De sa nu vorbesc, e o alegere personala. Mie mi s-a potrivit.

  • In ziua in care am cumparat-o i-am schimbat franele! Am luat avid-ul de pe cea veche (care avea doar 2 luni) si le-am montat pe cea nouă. In afara faptului ca are roti de 29 nu e cu nimic mai buna decat cealalta pe care am avut-o. Echiparea e slabuta.

Share
Published by
Traian Goga

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

4 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma