Principala grijă a companiilor care construiesc antifurturi este să le facă mai groase sau din materiale cât mai dure, deci cât mai greu de tăiat. Un grup de studenți din Chile au gândit un altfel de sistem, care practic transformă bicicleta, mai precis cadrul acesteia, într-un antifurt.
Aceștia au pornit de la ideea că odată ce un antifurt este tăiat, bicicleta va fi neatinsă deci va reprezenta o tentație pentru hoți. Dacă însă cadrul bicicletei va reprezenta antifurtul, tăierea acestuia va face ca bicicleta să nu mai poată fi utilizată, așadar tentația ar putea să scadă considerabil.
Acesta funcționează momentan doar pe cadrul unei biciclete SSP, dar este căutată în continuare o soluție care să funcționeze pe orice fel de cadru. Cum proiectul se află momentan în stare incipientă nu se oferă foarte multe detalii, însă cu siguranță acestea vor urma cât de curând. Mai multe detalii găsești pe nadiemelaroba.cl.
via Yerka Project
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii