WiFLi este tehnologia de care seturile de șosea high-end ale firmei SRAM vor avea parte începând cu luna viitoare. Aceasta permite folosirea casetelor de 10 viteze cu pinioane mari. Alte beneficii, conform producătorului, sunt un reglaj facil și o acționare mai rapidă și mai precisă. Pentru 2012, seturile Force și Red vor beneficia de WiFLi.
Tehnologia de față permite folosirea unei casete de 11-32 în combinație cu un angrenaj compact (50/34), ceea ce reprezintă cel mai amplu ansamblu de rapoarte disponibile la ora actuală în materie de cursiere. Scripetele schimbătorului de spate nu a fost mărit substanțial, însă acesta poate suporta tensiunile înalte generate de rularea pe pinioane, lucru la care își aduce contribuția și paralelogramul care suferă schimbări de formă în funcție de raportul pe care te afli. De fapt, schimbătorul de spate și-a câștigat o nouă denumire din partea companiei producătoare, și anume mid-cage rear derailleur. Dar marele câștig pe care SRAM îl evidențiază este că aceste rapoarte ale setului de 2×10 cu tehnologie WiFLi oferă o paletă mai largă de rapoarte decât un set cu cu 3 plăci. Astfel, se mai realizează un câștig, cel de greutate, estimat la circa 250 de grame.
Angrenajul SRAM compact Exogram Red, caseta de pinioane XG-1099 (11-32) și schimbătorul de spate aferent vor fi disponibile din iunie 2012. În cazul SRAM Force, angrenajul compact, precum și caseta de pinioane sunt deja disponibile, iar schimbătorul mid-cage va fi adăugat setului începând tot cu luna viitoare.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…