Trek Pro Caliber 9.7 2016 la Salonul Bicicletei

Cei care nu au văzut cortul celor de la Trek de afară au ratat noul Pro Caliber, dotat cu tehnologia IsoSpeed, care reprezintă în fond o microsuspensie și care se comportă ca atare. Rolul este de a oferi cât mai mult confort, fără însă a pierde la capitolul rigiditate. Toată magia se produce în preajma seat tube-ului, acesta reușind să flexeze fără să-i fie afectată structura.

Roata de spate folosește tehnologia Boost 148, cu un ax mai lat, pentru creșterea suplimentară a rigidității, iar axul de față măsoară 110mm. În ceea ce privește geometria, cei de la Trek au optat pentru un headtube mai relaxat, mai potrivit pentru coborâri, de 69.5 grade și același lucru se poate spune și despre seat tube, unde Trek a optat pentru 72 de grade, când industria mizează pe 74 de grade.

Cablurile trase prin interiorul cadrului din carbon sau headtube-ul conic sunt specificații de la sine înțelese, modelul de față fiind dotat cu un sistem de transmisie Sram GX cu 11 viteze și cu o foaie de 32 de dinți (cinectată la o casetă 10-42 de dinți). În versiunea de 17.5 inch, greutatea declarată a bicicletei este de 10.7 kg.

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

7 ore in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

5 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

5 zile in urma