O nouă declarație a Primarului General al Bucureștiului, Sorin Oprescu, stârnește cel puțin un val de nedumerire în rândul comunității de bicicliști. Edilul a declarat pentru Mediafax că are în vedere realizarea unei axe nord-sud a Capitalei de piste, adică o pistă de biciclete neîntreruptă dintr-un capăt în altul al orașului.
„În primul rând, vreau să fie foarte clar că doresc, am obligaţia şi cred că trebuie să îi protejez pe oameni, şi nu să îi strivesc între indisciplina şi iresponsabilitatea unor şoferi. Vom face aceste piste, însă numai acolo unde studiile de specialitate ne vor releva că se poate, că este sigur. Trebuie să colaborăm împreună pentru elaborarea unui regulament de realizare şi utilizare a acestora, astfel încât să putem asigura protecţia bicicliştilor faţă de circulaţia auto, mai ales în intersecţii, precum şi siguranţa pietonilor faţă de biciclişti” sună declarația completă a Primarului Oprescu.
Sursa: Mediafax
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…
Vezi comentarii
http://infoinsider.ro/2011/09/04/craiova-uite-pista-nu-e-pista-primarul-solomon-s-a-certat-cu-biciclistii-amenda-500-lei-pentru-sportivi/
Cred ca acest ultim comunicat are datoria de a repara ineptia aia in care pistele au fost mutate din nou pe trotuar "ca asa au vrut 120.000 de biciclisti". O vad ca pe o modalitate mai mult sau mai putin abila de a reveni la mutarea pe carosabil fara a evidentia lipsa de consecventa a primariei privind aceste decizii.
lume nebuna,nebuna de tot.daca niste soferi sunt indisciplinati,ii sanctionezi si nu ne pui pe noi cei care mergem cu 35km/h laolalta cu mamele cu carucior sau posesorii de caini atata timp cat eu trebuie sa ajung la servici sau acasa.ce trebuie inteles in primul rand...bicicleta e necesitate si nu agrement.
Deocamdata "colaboreaza impreuna" doar cu limba de lemn. Pana acum cum era cu protectia in intersectii si siguranta pietonilor?
Adica: uite pista pe trotuar, nu mai e pista pe trotuar, e pe carosabil, dar nu mai e pe carosabil, stati asa ca trebuie sa analizam, studiem, etc
Ce-i atat de greu sa delimitezi o banda de biciclisti de pe carosabil? o bordura, niste stalpisori....