Cablurile sunt ascunse prin interiorul cadrului, astfel incat sa nu deranjeze vizual dar nici la urcarile sau coborarile pe si de pe bicicleta. Modelul T 450 beneficiaza de un butuc cu 5 viteze integrate, cei de la Torker preferand se renunte la caseta si la schimbatorul de pinioane. Butucul provine de la Sturmey-Archer, modelul X-RD5 si este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai performante din industrie.
Ghidonul poate fi cu usurinta reglat pe inaltime, cu ajutorul tijei de ghidon iar pozitia este una cat se poate de comoda pentru mediul urban.
Butucul rotii anterioare este cel care asigura tractiunea bicicletei. Este suficienta o singura rotatie a angrenajul pentru ca acesta sa poata intra in functiune si sa asigure o distanta de deplasare intre 40 si 60 de km. Bineinteles, modelul Torker T 450 Hybrid poate fi incarcat foarte rapid : doar 5 ore sunt necesare pentru ca acumulatorii sa beneficieze de energie maxima.
Mai multe detalii pe torkerusa.com.
via | Torker
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…