Cablurile sunt ascunse prin interiorul cadrului, astfel incat sa nu deranjeze vizual dar nici la urcarile sau coborarile pe si de pe bicicleta. Modelul T 450 beneficiaza de un butuc cu 5 viteze integrate, cei de la Torker preferand se renunte la caseta si la schimbatorul de pinioane. Butucul provine de la Sturmey-Archer, modelul X-RD5 si este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai performante din industrie.
Ghidonul poate fi cu usurinta reglat pe inaltime, cu ajutorul tijei de ghidon iar pozitia este una cat se poate de comoda pentru mediul urban.
Butucul rotii anterioare este cel care asigura tractiunea bicicletei. Este suficienta o singura rotatie a angrenajul pentru ca acesta sa poata intra in functiune si sa asigure o distanta de deplasare intre 40 si 60 de km. Bineinteles, modelul Torker T 450 Hybrid poate fi incarcat foarte rapid : doar 5 ore sunt necesare pentru ca acumulatorii sa beneficieze de energie maxima.
Mai multe detalii pe torkerusa.com.
via | Torker
În lumea ochelarilor sport de top cu greu ai putea găsi ceva mai premium decât RUDY Project Kelion, niște ochelari…
Proaspăt lansații Northwave Hammer Plus au ajuns și la noi la test, iar aproape imediat ce i-am primit, au și…
Duminică, 19 mai, va avea loc la Rădăuți, Suceava, un eveniment important pentru cei mici, mai precis cel mai mare…