Tektro a fost destul de activ în ultimii doi ani și a prezentat numeroase sisteme noi de frânare, în principal pentru bicicletele de munte dar și pentru cele de oraș. Sau chiar pentru e-bike-uri.
De data aceasta, Tektro vine cu modelul Mota, pe care-l anunță ca fiind competitiv din punct de vedere al prețului, dar și mai important, mult mai ușor de reglat. Deși nu au numit un model în comparație, bănuiesc că este vorba de Draco, unul dintre cele mai populare modele ale taiwanezilor.
Una peste alta, Mota cântărește cu doar 12 grame mai puțin decât Draco 2, greutatea discului fiind de 126 pentru ambele modele, deoarece ambele folosesc discul cu nume de cod TR-160. Cu un diametru de 160 de mm, așa cum se poate deduce foarte ușor din denumire. Astfel, frâna de față, fără disc, cântărește 305 grame, pe când cea de spate, 321 de grame. În continuare, o greutate prea puțin competitivă.
Etrierul este dotat cu două pistoane, iar maneta este gândită pentru a fi acționată cu două degete. Cu toate acestea, aderența din capăt pare a fi ceva mai bună ca la Draco 2. Momentan nu se cunoaște dacă Mota va fi prezent ca produs OEM pe echiparea de serie a bicicletelor entry-level, dar ce pot să-ți spun este că ne-am dori să vedem de ce este în stare.
Detalii despre prețuri nu au fost comunicate.
via Tektro
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…