Storck pune în practică cu noul Rebel Hybrid ceea ce alți producători au încercat în trecut. Singura diferență este că cei de la Storck vor folosi o roată de 27.5 inch pe spate și nu una de 26, așa cum ne învață trecutul. Roata de față are un diametru de 29 de inch, iar diferența între cei care vor să-și construiască o asemenea bicicletă și cea de față, este că modelul Rebel Hybrid are un cadru special conceput pentru această diferență de diametru.
Astfel, unghiul headtube-ului este înclinat la 70 de grade, pe când cel al seat tube-ului, la 73 de grade. Chainstay-ul este de asemenea relativ scurt, măsurând 425 mm. Bicicleta va fi construită în doar 77 de exemplare și va fi echipată doar cu sistemul de transmisie Sram XX1 și cu angrenajul Storck Power Arms, cu brațe din carbon.
Greutatea bicicletei este de doar 8.1 kg și este echipată cu un ghidon de 700mm, o furcă Magura TS8 SL, roți DT Swiss Spline One și cu frâne Magura MT8. Greutatea cadrului este de 1.090 de grame, iar prețul bicicletei, de 5.999 de euro.
via Storck
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…