Toate bicicletele vor fi interconectate in momentul in care sunt asezate in suporturile speciale, cu ajutorul unei retele de internet wireless. Mai mult decat atat, bicicletele sunt echipate cu GPS si W-Lan astfel incat sa comunice intre ele si sa informeze biroul principal despre locatia acestora dar sa furnizeze si alte informatii importante. Se asteapta ca pina in 2015 sa existe deja in Copenhaga 25.000 de astfel de biciclete. Pentru a reduce „poluarea vizuala”, arhitectii s-au gandit sa ofere un aspect placut parcarilor de biciclete.
Bicicletele beneficiaza de un design placut, care va fi in aceeasi masura si util. Majoritatea componentelor vor fi ascunse in interiorul cadrului pentru a preveni vandalizarea sau chiar furtul acestora. Bicicletele vor fi electrice, sustinute de un motor electric ce beneficiaza de un acumulator de 26v litium-ion, capabil sa ofere un range de pina la 50 de km cand este incarcat la maxim.
Pentru a utiliza una din aceste biciclete, este necesar un card de credit. Acesta poate fi introdus direct in ghidon, sistemul de tarifare pornind dupa primele 30 de minute, care sunt gratuite! Utilizatorii pot vizualiza online harta bicicletelor, stiind cate biciclete si in ce parcari se afla acestea!
Afla detalii complete despre acest proiect extraordinar, pe rafaa.ch.
via | RAFAA
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Daca bicicleta este un mijloc de locomotie care foloseste forta musculara a picioarelor, eu zic sa ramana asa pt. totdeauna, altfel facand-o electrica, deja incurajeaza obezitatea si sedentarismul...dusmani ai sanatatii !!!