FSA a pregătit un set de componente special destinat probei de contratimp, Vision Metro. După o testare riguroasă, ansamblul de piese va echipa în această ediție a Turului Italiei bicicletele echipelor Vacansoleil-DCM și Androni Giocattoli.
În plus, echipa Lampre va folosi noul ghidon de contratimp personalizat pentru cursierele Wilier pe care aceasta le are în dotare. FSA se mândrește cu o ergonomie avansată a pieselor, confortul rutierilor fiind un element central pe care l-au avut în vedere când le-au proiectat. Nu are rost să mai menționăm greutatea scăzută pentru că este un aspect aproape de la sine înțeles când vorbim de cursiere de top, dar merită să subliniem că aerodinamica a fost șlefuită din greu pentru ca lupta cu timpul să se termine relativ în favoarea cicliștilor.
Manetele de schimbător cântăresc 192 de grame/pereche, schimbătorul de față 63 de grame și cel de spate 131. Angrenajul este compatibil doar cu BB30 și este fabricat din carbon unidirecțional (UD), cântărind 730 de grame. Grupul de 10 pinioane cifrează 165 de grame, pe când o pereche de manete de frână 91 de grame. Toate aceste piese sunt compatibile cu componentele Shimano.
Ghidonul de contratimp proiectat special pentru cursierele Wilier este unul performant. Lățimea este de 41 de centimetri, materialul din care este fabricat este tot carbon unidirecțional, iar greutatea declarată este de 765 de grame. Cei de la FSA au construit acest ghidon folosind un design numit Twin Foil care îmbunătățește aerodinamica.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…