Dupa cum bine stii, carbonul este un material dur, care in mod normal ti-ar crea mari probleme daca ar fi necesar sa pedalezi pe el 8 ore pe zi. Bun, si atunci cum de a fost posibila realizarea unei astfel de sei? Tehnic, saua a fost gandita si proiectata sub forma a doua parti ce nu sunt legate intre ele. Ceea ce le permite sa se miste indepenent una de cealalta : cand piciorul tau este jos, partea laterala a seii se lasa, lucrand odata cu piciorul si nu impotriva acestuia.
Un alt element important care a contribuit semnificativ la reducerea greutatii totale este utilizarea unei singure sine de prindere pentru tija inloc de doua, cum sunt construite seile normale. Aceasta constructie atrage dupa sine utilizarea unei tije de sa speciale. Dimensiunile acestei sei sunt de 268 x 142 mm.
Despre costuri producatorul taiwanez nu a divulgat inca nimic, cert este insa ca saua va fi disponibila incepand cu primavara anului 2010.
via | Token
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
Vezi comentarii
pentru acei maniaci obsedati de greutatea bicicletei s-a nascut un guru >:)
Asta e chiar tare de tot!! VIS :)