Astăzi au sosit primele informații despre cum ar putea arăta Turul României 2013, cel puțin ca și idee inițială. Oficialii Federației Române de Ciclism propun în momentul de față 3 variante posibile ale rutei celei de-a 50-a ediții a Micii Bucle, detaliate în cele de mai jos.
Prima variantă este compusă din 9 etape, pornește din municipiul bihorean Marghita, acoperă 1.230 de kilometri și debutează la 1 iunie. Ca fapt inedit este o scurtă buclă prin Ungaria, până în orașul Debrecen.
Cea de-a doua variantă pornește din același oraș, Marghita, tot la data de 1 iunie, dar este mai scurt cu o etapă și acoperă 1.100 de kilometri.
Ultima variantă propusă este și cea mai scurtă, urmând să plece din același municipiu ca și celelalte două, și terminându-se la Constanța, după 8 etape ce însumează 1.080 de kilometri.
Surse din cadrul Federației precizează că toate propunerile sunt mai mult un punct de plecare atât în stabilirea traseului final, cât și în ceea ce privește discuțiile și parteneriatele cu sponsorii, actuali și potențiali. Dintre localitățile menționate, un grad ridicat de certitudine privind prezența pe harta Micii Bucle îl au Marghita, Galați, Constanța și Buzău.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Este adevarat ca Transalpina este un prag greu de trecut,de ciclistii romani deoarece nu au valoarea celor din World Tour,deasemenea ar fi pacat ca,anul acesta sa nu fie si o etapa de catarare cu dificultate mai ridicata,spectacolul este mult mai frumos decat sa vezi plutonul alergand prin toata Moldova ca de fiecare data.
Fara Transfagarasan sau Transalpina ar fi mare pacat...