Nu e primul MTB cu cadru prelucrat CNC, dar Pole susțin că procesul lor e cel mai avansat. Cum aluminiul 7075 nu poate fi sudat, componentele trebuie lipite. Chiar dacă pare a fi o metodă mai puțin rezistentă, este una folosită în industria auto și aerospațială, dar și în angrenajele Shimano, deci fiabilitatea ei e dovedită.
Bicicleta are geometria clasică Pole extrem de lungă și se spune că a fost testată empiric și s-a dovedit că este mai rapidă pe coborâr tehnice decât orice altă bicicletă existentă, indiferent de prețul acesteia. Cei ce au testat o bicicletă Pole susțin afirmația, aceasta găsindu-și calea ușor pe potecile înguste și tehnice.
Prinderea asimetrică de amortizor ajută la inserția mai lungă a seat-tube-ului. Rutarea cablurilor e externă pentru simplitate. Pe downtube există prinderi pentru trei suporți de bidon.
Pole au anunțat că modelul ar putea să fie disponibil într-o mare varietate de culori, dar momentan este oferit doar din aluminiu pur pentru a sublinia frumusețea procesului de prelucrare. Precomenzile se primesc deja, prețul începând de la 3450 Euro pentur un cadru și 6950 Euro pentru o bicicletă complet echipată.
Pentru mai multe informații și comenzi vizitați pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…