Nu e primul MTB cu cadru prelucrat CNC, dar Pole susțin că procesul lor e cel mai avansat. Cum aluminiul 7075 nu poate fi sudat, componentele trebuie lipite. Chiar dacă pare a fi o metodă mai puțin rezistentă, este una folosită în industria auto și aerospațială, dar și în angrenajele Shimano, deci fiabilitatea ei e dovedită.
Bicicleta are geometria clasică Pole extrem de lungă și se spune că a fost testată empiric și s-a dovedit că este mai rapidă pe coborâr tehnice decât orice altă bicicletă existentă, indiferent de prețul acesteia. Cei ce au testat o bicicletă Pole susțin afirmația, aceasta găsindu-și calea ușor pe potecile înguste și tehnice.
Prinderea asimetrică de amortizor ajută la inserția mai lungă a seat-tube-ului. Rutarea cablurilor e externă pentru simplitate. Pe downtube există prinderi pentru trei suporți de bidon.
Pole au anunțat că modelul ar putea să fie disponibil într-o mare varietate de culori, dar momentan este oferit doar din aluminiu pur pentru a sublinia frumusețea procesului de prelucrare. Precomenzile se primesc deja, prețul începând de la 3450 Euro pentur un cadru și 6950 Euro pentru o bicicletă complet echipată.
Pentru mai multe informații și comenzi vizitați pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…