Inspirați de produsul celor de la One Up Components, care de curând au lansat un pinion cu 42 de dinți, cei de la Absolute Black au construit unul cu 40 de dinți și susțin în același timp că este o soluție mai bună decât cea a concurenței.
Aflat în dezvoltare de ceva timp, noul pinion se instalează asemenea celui de la One Up, prin înlăturarea unui pinion din centrul casetei. Faptul că are cu doi dinți mai puțin decât pinionul One Up înseamnă pe scurt reglaje mai puține. Vor exista 16 dinți care ajută la urcarea lanțului pe pinion și alți 24 de dinți care vor ajuta lanțul să coboare rapid. Dinții sunt poziționați intercalat, 4 câte 4 pentru cei care ajută lanțul să urce și șase câte șase pentru cei care ajută lanțul să coboare.
Comparat cu pinionul One Up, cel de față cântărește 77 de grame, deci cu 7 grame mai mult în condițiile în care beneficiază de mai puțini dinți,. în schimb este extrem de rigid și oferă reprize de schimbare mai rapide și mai ferme. Prețul nu a fost încă anunțat însă va fi lansat la finele lunii ianuarie. Pinionul va putea fi utilizat cu succes pe sistemele de transmisie 1×10.
via Absolute Black
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…