Orbea Rallon 2010 : pentru All Mountain

Orbea lanseaza pentru 2010 un nou model de All Mountain ce poarta denumirea de Rallon. Modelul beneficiaza de un design optimizat, suspensii excelente si design customizat pentru amortizorul spate, producatorul sperand ca Rallon sa devina in curand o referinta pe piata de biciclete full suspension.

Modelul Rallon este gandit pentru All Mountain si Enduro, fiind echipata in acest sens cu un amortizor spate Fox RP23 XV cu o cursa de 215 mm si cu o furca Fox 36 Talas 160 Fit, ambele menite sa asigure un riding confortabil indifernt de traseul abordat.

Angrenajul este specific bicicletelor de Enduro, modelul Hammerschmidt fiind livrat de binecunoscutul producator Truvativ. Franele puternice sunt asigurate de Formula, modelul R1 Disc iar pentru schimbarea vitezelor este responsabil modelul de top de Sram, X.0.

Pentru a putea pe trasee extrem de dificile, inginerii de la Orbea au montat pe modelul Rallon, anvelope Hutchinson Barracuda. Din punct de vedere al designului cadrului, este imposibil sa nu remarci tevile hidroforme ale acestuia, in forma triunghiulara. Designul acestora asigura o rezistenta exceptionala in timp a bicicletei, soliditate care a determinat producatorul sa ofere garantie pe viata pentru lui Rallon.

Greutatea totala a bicicletei este un acceptabila, daca luam in considerare faptul ca este un model foarte solid si bine echipat : 13,5 kg.

Cei de la Orbea au creat un site special pentru modelul Rallon, ce poate fi accesat aici.

via | Orbea

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Pe site-ul oficial este trecuta informatia urmatoare : Shock FOX RP23 XV 215 mm si Fork FOX 36 TALAS 160 FIT. Este gresita acolo? Fox 36 Talas nu are cursa peste 160 de mm, cu atat mai putin de 215 mm. Cred ca undeva s-a strecurat o greseala.

  • Stiam ca s-au folosit rulmenti pt. articulatii si ca nu de aici va ceda cadrul!....este vorba de locasurile de incastrare ale rulmentilor (astea pot sa cedeze)....aceste locasuri fiind facute la capetele parghiilor suspensiei, parghii care sunt confectionate din aluminiu sudabil (moale) si care nu se poate trata prea mult pt. ca fisureaza!!...

  • Nu uita ca s-au folosit rulmenti pentru articulatii...acestia ofera garantia ca durabilitatea cadrului va fi crescuta.

  • Dupa parerea mea producatorul a fortat nota cand a oferit garantie pe viata pt. Rallon!!. Spun asta pt. ca este vorba de un cadru din aluminiu si nu din titan. Cele mai vulnerabile sunt punctele de articulatie ale suspensiei....care vor ceda primele tinand cont ca bicicleta este folosita pe trasee extrem de dificile!

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma