Ce înseamnă asta de fapt? Că te poți de suspensii mari pentru un 29er, mai precis de 150mm, că-l poți echipa cu anvelope cu o lățime de 2.6 până la 2.8 inch și că te vei bucura de o geometrie foarte agilă. În fond, era necesară o bicicletă cu suspensii mari și roți de 29 de inch, dar de preferat, care să cântărească cât mai puțin, astfel încât să ajungi mai lesne în vârf și să te dai la vale. Unghiul headtube-ului spre exemplu este amplasat la 67 de grame, o valoare care ne duce în zona enduro, pe când cel al seat-tube-ului, este amplasat la 76.5 grade.
Greutatea cadrului este de doar 2.2 kg, fără amortizor, iar suspensia (Horst) poartă denumirea de Straightline, nu doar pentru că asta inspiră dar și datorită faptului că amortizorul este dispus în aceeași linie cu bascula. Cadrul este construit doar pentru transmisii 1x și va fi disponibil în 12 versiuni diferite de echipare pentru 2018.
O altă rachetă pe lista de producție este noul Myroon Sonic, un hardtail cu un cadru ce cântărește sub 1 kg, mai precis 975 de grame! Față de versiunea anterioară, noul cadru va fi 33% mai ușor (!), dar cu 120% mai rigid, valori absolut impresionante, datorate în mare parte utilizării unui nou tip de carbon și a nanotehnologiei, așa cum ne-au povestit austriecii. Acesta devine astfel cel mai ușor cadru din carbon cu cel mai bun raport între rigiditate și greutate, pe care KTM l-a construit vreodată.
Această configurație poartă denumirea de Dimension Mix (DiMMiX), iar împreună cu suspensiile de 160mm, este greu de crezut că-ți mai poate ceva în cale.
Importator KTM în România: 1KTM.ro.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…