Liniile cadrului sunt foarte elegante, putand fi observata daruirea designerilor de la Specialized pentru a obtine un produs pe cat de atractiv pe atat de performant. Nici n-ar trebui sa te surprinda performantele bicicletei, deoarece aceasta se bazeaza in mare parte pe sistemul FSR al modelului Stumpjumper, diferenta fiind ca noul cadru al modelului Camber nu este oferit si cu sistemul Brain.
Echiparea contine componente din cele mai renumite si mai performante, mentionand la acest capitol suspensiile – ambele provenite de la Fox – sau schimbatoarele si angrenajul, provenite de la Sram. Iar daca tot am amintit de angrenaj, echiparea cu un sistem 2 x 10 (un angrenaj cu doua foi), permite utilizatorului sa abordeze si trasee mai extreme, in special datorita garzii la sol mai mari. Specialized anunta ca modelul Camber este foarte manevrabil si-l incadreaza intr-o clasa aparte : XC Trail Funbike. Asadar, poate participa la competitii de XC, dar poate face fata si pe trasee de munte.
Detalii despre preturi vor urma.
via | Specialized
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
oke, vreau sa cumpar asa ceva, este vreo reprezentanta specialized in Romania? Ms.
OK, acum am inteles :)
Ms, intrebam pentru ca sunt adeptul suspensiilor de tip parghie( ex pitch) si am observat ca nu prea se vede cum lucreaza pe teren (filmulete diverse) pentru o cursa de 120mm. Nu toate full-urile iti ofera confort, de ex. x-controlul de la lapierre cam 'bate' a rigida dupa spusele rider-ilor, doar la socuri mai puternice isi face treaba.
Ms de raspuns, sunt un pasionat al suspensiilor.
A hardtail nu are cum sa bata. Toate suspensiile spate de la Specialized sunt rafinate si performante. Il poti transforma tu intr-un hardtail la apasarea unui buton (de Lock-Out) care blocheaza cursa).
Ce nota ati acorda sistemului de suspensie, amortizarea este sensibila, sau bate a hardtrail?