Toate tevile cadrului au fost prelucrate astfel incat sa ofere o aerodinamica de exceptie, bascula beneficiaza de tevi oversize „Twin Turbo” iar tija de sa se bucura de aceeasi aerodinamica asemanatoare cu cea a cadrului noii cursiere. Cablurile sunt trase prin interiorul cadrului iar pozitionarea franei spate se regaseste la baza tevii inferioare a basculei.
O alta caracteristica interesanta a acestui model se refera la constructia Bottom Braket-ului, care pe dedesubtul bicicletei este plat. Scopul este evident, imbunatatirea aerodinamicii printr-o forma cat mai fluida. Noul Plasma 3 indeplineste normele impuse de UCI deci poate lua parte la concursurile UCI sau ITU.
Preturile urmeaza a fi facute publice.
via | Scott
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
Vezi comentarii
Despre ce bascula este vorba, daca acest cadru nu are suspensie pe spate?!