Toate tevile cadrului au fost prelucrate astfel incat sa ofere o aerodinamica de exceptie, bascula beneficiaza de tevi oversize „Twin Turbo” iar tija de sa se bucura de aceeasi aerodinamica asemanatoare cu cea a cadrului noii cursiere. Cablurile sunt trase prin interiorul cadrului iar pozitionarea franei spate se regaseste la baza tevii inferioare a basculei.
O alta caracteristica interesanta a acestui model se refera la constructia Bottom Braket-ului, care pe dedesubtul bicicletei este plat. Scopul este evident, imbunatatirea aerodinamicii printr-o forma cat mai fluida. Noul Plasma 3 indeplineste normele impuse de UCI deci poate lua parte la concursurile UCI sau ITU.
Preturile urmeaza a fi facute publice.
via | Scott
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Despre ce bascula este vorba, daca acest cadru nu are suspensie pe spate?!