Premisa de la care s-a plecat in momentul proiectarii noului Genius LT a fost realizarea unei biciclete solide, foarte stabile, cu o cursa mare de amortizare si bineinteles, cu o greutate cat mai mica. Astfel, s-au pastrat formele modelului Genius insa au fost imbunatatite si actualizate foarte multe aspecte.
Poate ca cea mai importanta noutate este sistemul de amortizare pentru partea posterioara, dezvoltat in colaborare cu cei de la DT Swiss. Astfel, riderul are posibilitatea de a alege intre trei curse diferite : 185 de mm, 110 mm si lock-out.
Odata cu setarea cursei de amortizare pentru bascula, geometria bicicletei practic se modifica, reusind astfel sa se potriveasca cu necesitatile riderului. Spre exemplu, setarea unei curse de 110 mm, modifica ampatamentul bicicletei, coboara angrenajul si unghiul furcii. Cu aceste setari, feedback-ul oferit de bicicleta este diferit fara de cel normal.
Furca, Rock Shox Lyrik, ofera o cursa de 185 de mm, insa aceasta poate fi setata si pe o cursa de 140 de mm, in functie de necesitati si de traseu, in special la urcari. Din punct de vedere al echiparii, va fi disponibil un sistem de transmisie de la Sram cu 30 de viteze. O alta optiune, lansata cu ceva timp in urma de catre cei de la Scott este functia Twin Lock, ce permite setarea direct de pe ghidon, a cursei furcii si a basculei. Aceasta operatiune se realizeaza foarte facil de la o comanda instalata pe ghidon.
Vor exista mai multe echipari, insa versiunea de top va cantari aproximativ 13,5 kg. Scott Genius LT va fi disponibil cu doua cadre de carbon si doua de aluminiu. Preturile vor fi anuntate la editia Eurobike a acestui an.
via | Scott
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Este un baiat in Timisoara cu un SCOTT Genius LT 20. M-am plimbat si eu cu bicicleta, este foarte buna. Are cadrul din carbon, echipare Sram, 30 de viteze, frane Avid Elixir cu disc de 203 mm pe fata si 185 mm pe spate, iar cursa de 185 este nemaipomenita. L-a ajuns putin peste 5.000 de euro.
Cel mai important este acela ca poti modifica cursa de la 110 la 185 de mm, aproape instantaneu. Nu am luat contact cu Equalizer 3 pina acum, asadar mai multe detalii nu-ti putem furniza.
Care sunt avantajele unui shock ca acesta fata de un normal?