Anvelopa Racing Ralph, dedicată curselor de Cross Country, primește după mai bine de 3 ani, o nouă carcasă. Dacă amplasarea crampoanelor a rămas în mare parte aceeași, forma acestora a fost ușor modificată pentru a oferi o aderență mai bună. Mai ales în condiții de umiditate.
Greutatea a fost redusă de la 525 la 495 de grame, crampoanele sunt amplasate la o distanță mai mică unul față de celălalt iar capacitatea de curățare, în cazul în care parcurgi trasee cu noroi, a fost îmbunătățită. Carcasa veche a fost înlocuită cu una împrumutată de la modelul Rocket Ron de 127 EPI.
Cu o viteză de rulare mai bună decât cea a modelului precedent, noul Schwalbe Racing Ralph va fi disponibil și pentru bicicletele 29er. Prețul va rămâne neschimbat, însă noul model va putea fi achiziționat începând cu finele anului 2011.
via Schwalbe
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Poate sa fie o chestiune de marketing, nu se stie exact; numai folosind aceste tipuri de anvelope in conditiile respective poti sa-ti dai seama de performanta lor vis-a-vis de aceasta calitate.
Cert este ca blestematul asta de noroi se lipeste aproape de orice !....:d
Inseamna ca cei de la Schwalbe s-au pus pe dezinformat in comunicatele de presa :) Este logic ce spui tu dar nu este exclus sa se fi umblat si la compound, iar in acest caz se schimba povestea iar specificatia mi se pare plauzibila.
La noul model, poate ''priza'' la solul plin cu noroi a fost imbunatatita datorita crampoanelor mai apropiate unul fata de celalalt, dar nu si capacitatea de curatare....
Cu cat sunt crampoanele mai apropiate, cu atat mai bine retin noroiul....logic,nu???