Noul schimbător de pinioane Sram X7, devine mai bun în versiunea Type II

Iată că SRAM face un pas de mult anticipat, dar care devenise doar o problemă de timp. Lansează astfel noul schimbător Sram X7, în versiunea Type II. Ce înseamnă pe scurt această tehnologie? O patină cu un arc mai tare, care elimină zgomotul produs de lanț când treci peste denivelări. De asemenea, înseamnă schimbări mai ferme și scoatarea foarte facilă a roții de spate, prin blocarea patinei într-o anumită poziție.

Astfel, Sram X7 se alătură gamei X0 și X9 dotate cu acest sistem. Noul schimbător va fi dedicat sistemelor de transmisie cu 10 pinioane și va cântări 293 de grame, fiind compatibil cu un pinion de maxim 36 de dinți. Patina va fi disponibilă în trei dimensiuni: scurtă, medie și lungă, iar prețul recomandat va fi de 80 de euro.

Pe lângă noul schimbător cei de la Sram au redesenat manetele de schimbător. Gamele modificate sunt X0, X9 și X7. Astfel, toate vor primi mecanismul interior de la gama XX, poziția padelei va fi reglabilă, utilizează rulmenți (fără X7), iar unele versiuni vor fi disponibile cu padele din carbon (Xo).

Prețurile pentru seturi vor fi după cum urmează: X0 – 236 euro, X9 – 111 euro, X7 – 63 euro.

Greutatea manetelor nu a fost încă făcută publică.

via SRAM

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Salut, atât timp cât numărul de pinioane și de foi este același, poți folosi manetele X7 pentru X0 (manetele X0 sunt foarte scumpe, dar și mai ușoare ce-i drept). Caseta de pinioane poate fi Sram, cu 10 pinioane, nu contează din ce serie.

  • -manetele de XO sau pot sa le folosesc pe cele de la X7.
    Eu vroiam o comparatie intre X7 complet si cu pisele cale doua de XO care inlocuiesc pe cele de la X7,daca obtin o imbunatatire.(caseta cu pinioane nu trebuie si ea de XO)
    cu respect Marcel B

  • Salut, da în primul rând este mai ușoară și mai performantă (schimbă mai repede și mai precis față de ceea ce ai în momentul acesta pe bicicletă). Poți pune și un angrenaj X0 cu schimbător X0, sunt compatibile. Nu uita că trebuie să schimbi și manetele (shifterele) cu ajutorul cărora schimb foile și pinioanele. Dacă ai în prezent 8 pinioane, nu va fi necesar să schimbi și butucul roții de spate.

  • Buna ziua.
    Am cumparat de ceva timp in urma o bicicleta de 29" cu 24 de viteze si anume impulse chalanger care se fabrica la noi.Daca va rog mult imi puteti spune (doarece om ocazia)sa inlocuiesc transmisia cu sram 7 ,3x10
    -este mai avantajos?
    -sau unele parti am gindit eu adica schimbatorul de pinioane si angrenajul de foi sa le pun de laXO
    Va rog un raspuns daca este bine sau nu
    cu multumiri Marcel Biluta

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma