Concluziile au fost dintre cele mai bune. Noul Carbon V10 este mai lung decat versiunea anterioara, arata mult mai bine si este mai rapid. In plus, riderul poate alege cursa travel-ului si poate schimba si unghiul furcii, un feature pe care l-am intalnit si la bicicleta dedicata probelor de downhill a celor de la KTM. Astfel, unghiul poate fi setat intre 64 si 66 de grade, in functie de necesitati.
Greutatea a fost si ea redusa, Carbon V10 cantarind acum cu 900 de grame mai putin decat modelul care si-a incheiat cariera de curand. Reprezentantii Santa Cruz au declarat ca acesta este un model extrem de important pentru ei si au incercat sa-l impacheteze cu cele mai noi tehnologii in domeniu.
Utilizarea carbonului pentru acest gen de biciclete incepe sa devina din ce in ce mai intalnita, deoarece ofera greutate foarte redusa si performante remarcabile in decursul exploatarii bicicletei. In orice caz, Santa Cruz Carbon V10 se anunta a fi una dintre cele mai performante si reusite biciclete dedicate probelor de downhill din 2010-2011.
Povestea completa o poti citi pe dirt.mpora.com.
via | mpora.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii