Pentru că este un model care întrunește multe așteptări, cei de la Santa Cruz au luat decizia să fabrice modelul Blur TRc și cu cadru de aluminiu, nu doar de carbon, așa cum se întâmpla până în prezent.
Diferențele notabile între TR și TRc se referă la materialul din care este fabricat cadrul, adică aluminiu versus carbon. În rest, datele sunt neschimbate: unghiuri identice, headtube conic, ax 142 x 12mm pentru prinderea roții de spate, prindere ISCG și două prinderi pentru bidoane.
Suspensiile instalate (VPP pentru basculă) oferă o cursă de 125 mm conform celor de la SantaCruz, plasând astfel modelul între categoriile Cross Country și All Mountain.
Dacă vrei să vezi cât de capabil este noul Blur TR, te invit să-l urmărești pe Josh Bryceland în filmul de mai jos:
via Santa Cruz
În lumea ochelarilor sport de top cu greu ai putea găsi ceva mai premium decât RUDY Project Kelion, niște ochelari…
Proaspăt lansații Northwave Hammer Plus au ajuns și la noi la test, iar aproape imediat ce i-am primit, au și…
Duminică, 19 mai, va avea loc la Rădăuți, Suceava, un eveniment important pentru cei mici, mai precis cel mai mare…