În 2018, Foxy împlinește 15 ani de existență și reprezintă, după cum menționează producătorul, cel mai complet mountain bike pe care-l oferă. Modelul pe care l-ar recomanda oricând unui prieten bun, cel care reprezintă cel mai bine valorile, personalitatea și identitatea de brand Mondraker.
Modelul a suferit schimbări mari în decursul timpului, însă versiunea 2018 cred că reușește să-i impresioneze și pe cei mai puțin sensibili dintre noi: RR SL este dotat cu un cadru din carbon, suspensia deja devenită clasică pentru spanioli – Zero Sustension System, geometria Forward (și aceasta fiind prezentă de mai bine de 5 ani în gamă). Un cadru dotat cu un ax 12x148mm, așadar lat, rulmenți Enduro MAX pentru o durată de viață serioasă, protecție împotriva pietrelor ce pot sări de pe traseu, toate asezonate cu roțile de 27.5 inch și cu o cursă a suspensiei de 150mm. Cursă susținută de un amortizor Fox Floar DPX2 LV Evol Factory Kashima.
Furca provine de asemenea de la Fox, din gama de top Factory Kashima, și are brațe de 34 cu o cursă de 150mm. Standardul este desigur Boost, axul de față având o lățime de 110mm și un diametru de 15mm. Pentru modelele de top, cei de la Mondraker au revenit de ceva timp la pipe mai lungi, cea de pe RR SL măsurând 30mm. Dată fiind geometria specifică, ghidonul este special proiectat pentru acest mdel, având un rise de 0.5 inch, lățime de 780mm, backsweep de 9 grade și upsweep de 5 grade. Așa cum era firesc, prinderea se face după standardul 35mm, așadar mai gros decât cele clasice.
Dată fiind echiparea de top, ar fi de povestit despre fiecare componentă în parte, alese pe sprânceană. Însă o să mă rezumt la faptul că greutatea acestui full-suspension este de doar 12.1 kg, fără pedale, și că este disponibil în 4 dimensiuni de cadru: S, M, L și XL. Prețul recomandat este de 8.499 de euro.
via Mondraker
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…