Când vine vorba de producători aflați în baricada exclusivă a industriei, Ibis se numără cu mândrie printre ei. Și este suficient să arunci un ochi asupra noului Ripley ca să înțelegi că nu este vorba despre un nou model oarecare, ci despre unul în care s-a investit multă muncă. Și multă atenție la detalii.
Cei de la Ibis au creat două versiuni ale acestei biciclete. Ripley-ul pe care deja îl cunoști de câțiva ani încoace și care a suferit modificări de ordin estetic, pe principiul de ce să schimbi ceva ce funcționează oricum impecabil, și încă o versiune, botezată LS, care are un ampatament mai lung, unghiuri mai deschise, transformând-o astfel într-un full-suspension mai agresiv. Să spunem deci că prima variantă este dedicată iubitorilor de Cross Country, iar a doua, celor care parcurg mai des trasee mai dificile, de All-Mountain.
Ambele cadre au cablurile trase prin interior, pentru a nu deranja vizual prea mult, finisaje mai bune și o rigiditate crescută. Și pentru că tot am vorbit de unghiuri mai devreme, acestea diferă destul de mult. Versiunea de XC are un headtube amplasat la 69.2 grade, pe când cea de All Mountain, un HT amplasat la 67.5 grade, diferența fiind evidentă. În ceea ce privește seat tube-ul, acesta este amplasat la 72 de grade în cazul versiunii de XC și la 73 de grade în cazul versiunii de AM. Diferența semnificativă este însă și la ampatament, care măsoară 1.105mm pentru prima versiunea și 1.140 pentru a doua versiune.
Cei de la Ibis susțin că au creat versiunea LS, deoarece din ce în ce mai mulți rideri utilizau modelul pentru cursele de enduro. Iar în ceea ce privește suspensia, aceasta va fi de 120mm pentru ambele cadre, dar furca utilizată va putea avea între 120 și 140mm.
Cât despre prețuri, acestea nu sunt mici, așa cum era de așteptat. Cadrul din carbon este oferit separat pentru 2.900$, iar bicicleta completă, în versiunea Special Blend, pentru 3.950$. Vânzările vor începe în luna august 2015.
via Ibis
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…