Noua linie Sram X.7 2011 disponibila din vara

Sram a prezentat la Taipei Cycle Show noua gama X.7, tintind direct spre concurentul sau numarul 1 : gama Shimano SLX. Toate componentele sunt regandite si reconcepute, pentru a oferi performante net superioare modelelor anterioare dar si pentru a putea fi utilizate de o gama mai larga de bikeri ce beneficiaza de bugete medii.

La o prima privire, noua gama X.7 imprumuta foarte multe detalii tehnice de la gama XX, printe cele mai important putand sa amintim transmisia 2×10 (2 foi, 10 pinioane), schimbator de foi X-Gide, schimbator de pinioane reproiectat si un nou angrenaj S1400. In completare, vin si noile frane Avid Elixir R.

Noua linie de piese a fost proiectata pentru a putea fi utilizata de catre rideri pentru probele de Cross Country la un nivel mid-level sau pentru downhill si freerider la un nivel de entry-level. In cele ce urmeaza, vom prezenta pe scurt majoritatea componentelor ce alcatuiesc noua gama X.7 :


Noul schimbator x.7 pentru 10 viteze

Targetul impus obliga Sram sa creeze unul dintre cele mai valoroase schimbatoare de pinioane din gama sa de pret.

Din punct de vedere al tehnologiei utilizate, aceasta se aseamana cu cea folosita pentru schimbatorul Sram XX „10 Speed Exact Acuation shifting” producatorul declarand ca noul schimbator de pinioane X.7 va beneficia de performante foarte bune.

Va beneficia de o patina realizata din carbon, va fi compatibil cu casete de pinioane de pina la 36 de dinti, va fi construit din materiale foarte bune si vor fi oferite trei dimensiuni distincte pentru patina, in functie de necesitatile riderului : lunga, medie si scurta.

Pinioanele si schimbatorul de pinioane PG-1050

Noile pinioane beneficiaza de un aspect asemanator cu modelul high-end din gama Sram XX. Vor fi disponibile in numeroase configuratii optimizate pentru a se mula pe necesitatile unui public mai larg.

Doritorii vor putea opta intre mai multe tipuri de casete : fie 11-32 de dinti, fie 12-36 de dinti.

Sram anunta ca utilizarea tehnologiei PowerGlide in acest segment, va oferi o transmisie nemaiintalnita pentru schimbarile in sus sau in jos a vitezelor.

Angrenajul Sram S1400

Angrenajul va utiliza 2 foi si nu 3 ca pina in prezent. Benficiaza de sistemul X-Glide, regasit si la Sram XX, pentru schimbari foarte rapide si precise. Bratele sunt acum goale „hollow” pentru o rezistenta mai buna dar si pentru o greutate mai mica. Cu acest angrenaj, poate fi livrat si un rulment nou, GXP, care promite sa ofere o viata mai lunga rulmentilor din interior.

Toata gama Sram X.7 va fi disponibila in culoarea gri, iar preturile vor fi facute cunoscute in cel mai scurt timp, dar majoritatea mizeaza pe faptul ca nu vor diferi foarte mult fata de cele ale gamei actuale X.7. In vara va sosi momentul lansarii noii linii de piese.

via | Sram

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma