Franele FSA SL-K pentru ciclocross sunt prezente in acest segment cu cateva inovatii interesante : distantate suficient de roata astfel incat sa permita o functionare corecta, fara a acumula mizerie de pe traseu si cu o forma potrivita unor franari bune. Un alt aspect interesant este utilizarea suruburilor din titan pentru rezistenta si greutate scazuta. Reglajul acestor frane se poate face acum de la un singur surub. Acestea cantaresc doar 180 de grame.
Angrenajul este realizat cu brate din carbon cu lungimea intre 170 si 175 de mm si beneficiaza de rulment MegaExo. Materialul din care sunt construite foile este aluminiu 7075 T6. Greutatea totala a acestuia este de 662 de grame fara rulment (BB).
Merita mentionat si ghidonul, realizat tot din carbon si care masoara 620 de mm la un diametru maxim de 31.8 mm. Greutatea ghidonului SL-K Flat este de 136 de grame.
In gama sunt incluse si doua tije de ghidon si doua tije de sa, toate furnizate cu aceeasi grafica si construite din materiale asemanatoare.
Mai multe detalii s epot obtine pe site-ul fullspeedahead.com.
via | FSA
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Am intrat pe site....la rubrica suruburi, scrie ''stainless''adica inox....eu il cunosc dupa culoare....titanul este cenusiu (lucrez de 35 de ani cu ambele materiale). Daca in comunicatul de presa se mentioneaza titanul, este foarte probabil sa fie doar o chestiune optionala.
In comunicatul pentru presa, este mentionat faptul ca suruburile sunt realizate din titan...
Interesante si performante aceste frane....in genul cantilever (grinda in consola), usoare, cu un design superb, au carcasa sabotilor din carbon iar suruburile sunt din inox, nu sunt din titan.....ar fi fost si mai usoare dar evident si mai scumpe!