Noile Continental TrailKing, RaceKing, MountainKing și CrossKing, pentru 2018

Schimbare de gamă la Conti, germanii venind cu o serie de anvelope noi la Eurobike, acolo unde am avut ocazia să aruncăm și o privire mai atentă asupra acestora. Toate sunt agresive, toate sunt redesenate și inspiră calitate și aderență, prin urmare voi începe cu cel prezent în kit-ul de presă pe care l-am primit.

Nenea ăsta pare să fie mulțumit…

Continental Trail King 2018

Această anvelopă este creată pentru cele mai dure poteci, fiind potrivită pentru bicicletele de Enduro și de All Mountain. Carcasa a fost gândită pentru o rezitență mai mare la penele de cauciuc, iar profilul superior este gândit pentru a oferi o forță de frânare mare cât și o trecțiune desăvârșită pe urcări. Crampoanele laterale sunt mari și deja le vezi cum se înfig în teren atunci când te arunci cu viteză într-un viraj. Este încadrat în categoria de teren uscat/all-round/loose și foarte puțin pentru teren umed. În niciun caz nu-s recomandate pentru nămol. Sunt disponibile în versiunile 26×2.2, 27.5×2.2, 29×2.2, respectiv 2.4. Cea mai ușoară este versiunea de 26, aceasta cântărind 740 de grame, iar cea mai grea este versiunea 29×2.4, care pune pe cântar 945 de grame.

Continental Race King 2018

Pentru că nu a fost văzută ca o anvelopă prea grozavă, noua Race King este acum disponibilă în dimensiunea 26, 27.5 și 29 x 2.0 sau 2.2 și vine cu crampoane mai mari, cu un nou perete și cu aceeași viteză foarte bună de rulare. Carcasa este mai voluminoasă, atenuând din șocurile de pe traseu și este gândită pentru teren uscat sau dur. Cea mai ușoară versiune cântărește 475 de grame (pentru roata de 26), iar cea mai grea 605 grame (pentru roată de 29, versiunea Protection).

Mountain King 2018

Chiar și una dintre cele mai bune anvelope de la Conti a suferit modificări. Noua Mountain King are un profil redesenat, cu crampoane centrale mari dispuse în formă de V și cu crampoane laterale mari. Este o anvelopă pentru trasee montane, uscate dar și ude, la nevoie fiind destul de capabilă și pe noroi. Va putea fi achiziționată doar în lățimea 2.3, cei care vor dori lățimea 2.2 sau 2.4 vor achiziționa vechiul Mountain King, disponibil în continuare la vânzare. Versiunea 27.5×2.3 cântărește 705 grame.

Cross King 2018

Cross King reprezintă în fond noul X-King, dar cum Cross se semnalizează cu un X, iată că avem un indiciu asupra faptului că denumirea a fost schimbată din considerente de… n-am aflat de ce. Așadar, dacă zona centrală ți se pare similară cu cea a vechiului X-King să știi că nu te înseli. Aceasta a fost păstrată, cu mențiunea că zona centrală beneficiază acum de crampoane mai mari, iar cele laterale sunt cu adevărat mari. Este o anvelopă de competiții și de poteci, gândită în general pentru teren uscat. Dimensiunile în care este disponibilă sunt pentru moment 26, 27.5 și 29 x 2.2 și 2.3, cea mai ușoară cântărind 500 de grame, iar cea mai grea, 640 de grame. Așadar, cât se poate de rezonabil.

De final

Versiunile Trail King, Mountain King și Cross King vor fi disponibilă și în formatul 27plus, mai precis 27.5×2.6. Iar fanii downhill-ului se vor putea bucura acum de noul Baron, în fotografia de mai jos.

Importator Continental în România: sprint-bike.ro.

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

4 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma