Pistoanele aflate in etrier sunt acum mai mari, jucand un rol important in imbunatatirea fortei de franare. Rezervorul este integrat in maneta, astfel incat acesta nu se afla la vedere si nu iese in evidenta, maneta beneficiind datorita acestui sistem de o forma fluida si compacta.
Noile Avid Elixir R beneficiaza si de un reglaj al cursei manetei si nu cu imbuns ci prin intermediul unei rotite : astfel, riderul poate seta cursa manetei in functie de confortul dorit sau de probele la care participa. Cu o greutate totala redusa si cu o putere si modulatie crescute, noile Avid Elixir R se anunta de pe acum un hit, care va cuceri multe inimi.
Detalii despre costurile noilor frane nu au fost facute publice, insa este de asteptat ca acest anunt sa fie facut cat mai curand. In mod normal, diferenta de pret nu ar trebui sa varieze foarte mult fata de actualul model. Pentru moment acestea sunt oferita doar intr-o nuanta inchisa de gri.
via | Sram
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Excelente, le folosesc de 2 luni! Daca nu ar fi avut acelasi joc initial in levierul manetei, ar fi fost franele perfecte pentru mine.
Salut! Pretul va ramane acelasi si chiar daca vor exista unele diferente de costuri, acestea vor fi minime. Modulatia si puterea de franare sunt mai bune la noul model, iar pistoanele din etrier (doua/etrier) au dimensiuni sensibil mai mari. S-a umblat si la capitolul greutate, cantarind acum cu cateva grame mai putin. Exista si o noua gama de culori.
Ce pret vor avea ?
si ce diferente sunt intre acestea pe 2011 si elixir r 2010 ?
Pai...distanta manetei pina la ghidon, nu este defapt cursa acesteia? Distanta intre ghidon si maneta. Noi in acest sens ne-am referit.
NU e vb de cursa manetei, ci de distanta manetei de la ghidon, pt a se potrivi mainii fiecaruia dintre noi. Pad contactul il are CR-ul