Vittoria se lansează în producerea de noi anvelope şi jante

Cunoscutul producător italian de anvelope, Vittoria, va lansa în curând o serie de noutăţi menite să ofere ciclistului o încredere şi mai mare în produsele sale. Vittoria este cunoscută drept o companie producătoare de anvelope de şosea de cea mai bună calitate. În acelaşi timp Vittoria deţine şi divizia şi marca Geax producătoare de anvelope pentru munte. Acum Vittoria va produce şi anvelope şi jante de mtb împreună cu încă alte câteva noutăţi cum ar fi sistemul roată-anvelopă. Aşa cum Mavic a trecut de la producerea exclusivă de jante la producerea de jante + anvelope Mavic a căror potrivire să fie perfectă, la fel face şi Vittoria însă invers, anvelope şi apoi jante.

Vittoria este o companie producătoare de anvelope de cel mai înalt nivel, folosite la cele mai cunoscute curse de şosea, însă italienii sunt modeşti când vine vorba să se laude. Spre exemplu anvelopele lor din bumbac de şosea cu 320 TPI sunt fără doar şi poate vârful de lance în industrie însă nu multă lume ştie de ele.

Roţile de şosea tubulare Qurano vor fi modelele de top. Adâncimile jantei vor fi de 46, 60 şi 84mm, roţile beneficiind de toate cele 3 tehnologii de vârf de al Vittoria: butuc SwitchIt, potrivire Perfect Match pentru anvelopă şi carbon Graphene Plus. Preţul va fi între 1.899 $ si 2.399$. O cifra mare însă ţineţi cont că produsele sunt îndreptate să fie folosite la cel mai înalt nivel competiţional posibil. În acelaşi preţ vei primi şi huse de transport pentru roţi.

Tehnologia SwitchIT pe scurt permite montarea şi demontarea pinioanelor fără a fi nevoie de scule. Acest lucru este folositor cicliştilor care obişnuiesc să schimbe des casetele de pinioane în funcţie de traseul pe care îl au de parcurs.

Perfect Match se referă la potrivirea anvelopei pe jantă. Vittoria era cunoscută drept o companie care producea doar anvelope, însă acum, mulţumită şi jantelor pe care le fabrică, Vittoria poate garanta potrivirea perfectă dintre anvelopele şi jantele ei.

Graphene Plus este cel mai „science fiction” carbon posibil. Graphene este un strat din carbon de grosimea unui singur atom. Materialul a fost descoperit pentru prima dată în 2004, iar în 2010 a primit premiul Nobel. Aşadar un material cu adevărat la limita nanotehnologiei. Potrivit Vittoria acest material poate adăuga cu până la 15% mai multă rigiditate şi robusteţe produsului în care este folosit. În plus structura Graphene-ului oferă şi un transfer mai bun de căldură, lucru foarte folositor la frânare în cazul jantelor din carbon.

Pentru munte modelul Race este o jantă 29er tubulară care utilizează tehnologiile Perfect Match şi Graphene Plus cu o impresionantă greutate de doar 1.450g. Aceste jante nu folosesc şi tehnologia SwitchIT însă butucii sunt compatibili cu toate tipurile de ax existente la care se adaugă instalarea Centerlock a discului de frână. Pentru anul acesta se vor fabrica doar 200 de perechi iar preţul este de 1.999$ la care primeşti şi huse de transport.

Însă poate la nivelul entry este oferta cea mai interesantă a celor de la Vittoria. Jantele clincher Session au o greutate de doar 1.763g şi un preţ de 299$ la care primeşti, la fel, şi un set de huse. Sigur, la 300$ mai găseşti multe alte oferte însă la greutăţi mai mari şi fără huse de transport.

Pentru mtb entry level avem jantele Vittoria Creed disponibile în cele 3 mărimi 26, 27,5 şi 29 inch, compatibile tubeless şi through-axle pentru faţă la un preţ de 374,99 $ cu huse incluse.

Jantele vor avea o garanţie de 2 ani sau de 3 ani dacă la achiziţionare le înregistrezi pe site-ul oficial.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma