Inglis Cycles şi Retrotec Bikes au produs dintotdeauna biciclete frumoase. Însă acest fat bike Inglis este cu adevărat deosebit. La început a fost construită pe post de bicicletă de expoziţie pentru North American Handmade Bike Show din Indianapolis în 2009. Bicicleta este una din cele personale ale lui Matt Larson, brand manager la Whisky Parts Co. şi a servit drept suportul perfect pentru lansarea noilor jante din carbon pentru fat bike, Whisky No. 9 Carbon.
Componentele de pe acest Inglis au fost alese cu grijă şi asamblate pentru a obţine o estetică perfectă. Este greu de crezut că această bicicletă a fost construită în 2009 şi folosită constant de atunci.
Pentru a se asorta cu ghidonul cromat bull moose, Matt a ales o tijă de şa Thompson, şa Brooks Cambium şi angrenaj White Industries Eno pentru a obţine o imagine clasică, dar funcţională.
Unele dintre cele mai moderne piese de pe bicicletă, jantele din carbon Whisky No.9, reuşesc să nu iasă în evidenţă. Iar anvelopele Skinwall Nates au arătat dintotdeauna bine, în special pe această bicicletă.
Trebuie să ne amintim că în 2009 opţiunile de componente pentru bicicletele fat erau puţine. Dacă ne gândim că bicicleta a fost construită în jurul anvelopelor Surly Endomorph instalate pe jante Surly Marge DH este impresionant că noile jante din carbon şi anvelopele Nate se potrivesc.
Transmisia este asigurată de o singură viteză şi dropout-uri orizontale.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…