Ritchey a introdus recent noile roţi mai rezistente şi mai late şi la dimensiunea de mijloc a roţilor, mai precis 27,5 inch. Noile WCS Trail 650B dispun de butuci convertibili între QR şi thru axle (faţă-spate), inclusiv 20mm pentru faţă, în timp ce butucul spate poate fi standard sau XD Driver pentru 11 pinioane (şi transmisie 1X). Discurile de frâna sunt Centerlock, iar rularea se face pe rulmenţi sigilaţi supradimensionaţi. Lăţimea internă este 25mm. Greutăţile sunt de 1.627 gr pentru setul de 27,5 inch şi 1.686 pentru setul (faţă-spate) de roţi 29er.
Pentru şosea, anul trecut Ritchey a prezentat noile Zeta II tubeless din aluminiu. La vremea respectivă au prezentat şi noii butuci cu împletirea specială a spiţelor care previne frecarea dintre ele. Anul acesta compania a introdus versiunea pentru frână pe disc cu prindere Centerlock.
Spiţele standard cu curbura în J sunt introduse în flanşe decalate ale butucului. Astfel spiţele nu se ating atunci când se întretaie. Roata foloseşte aceeaşi construcţie a butucului care permite o demontare uşoară şi fără scule făcând facilă situaţia când ai de împachetat bicicleta într-o geantă de transport.
Pentru 2015 Ritchey va folosi un alt producător de jante din carbon pentru roţile de şosea WCS Apex. Acestea au o adâncime de 60mm şi primesc o nouă suprafaţă de frânare pe care se vor folosi saboţi albaştri ce conţin bazalt. Însă nu se ştie încă dacă Ritchey are de gând să folosească acelaşi producător şi pentru celelalte roţi din carbon ale sale.
Cât priveşte susţinerea părţii posterioare, noua şa WCS Streem foloseşte o căptuşeală subţire şi un rail deosebit din carbon pentru a obţine o greutate foarte mică, doar 121 grame. Designul rail-ului permite o gamă largă de reglaje în faţă şi în spate, carcasa flexând puţin pentru ceva mai mult confort.
Noile şei Ritchey WCS Zeromax Vector Evo oferă o suprafaţă mai plată la care adaugă mai multă căptuşeală sub acoperitoarea din microfibră. Greutatea este de 230g.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…